Per obligació


Si!! obligada! vull estar obligada! a casa escoltant música i fent sudokus, esperant que la gent surti de la universitat o de treballar per a poder anar amb ells a prendre el cafè. No és que no sàpiga anar sola pel món però no vull gastar-me el sou d’aquest mes quan encara em queden 5 delicioses setmanes per a cobrar…¬¬’ . Les parets se’m converteixen en sudokus ja! poso la tele i envia sudoku al 5557. Estic envoltada de números i quadradets…que trist…això recordo que em va passar quan tenia 12 anys amb el tetris…¬¬ M’ABURREIXOOOOOO!!!!!!!!!!!!!! vull obligacions, he demanat si a la feina tenen hores per a mi! estic malalta.
Demà ja dissabte. queden…queden només 3 dies! 3 dies per a començar amb un horari matador que em farà aburrir les parets de l’autonoma per a mesos…3 dies per a veure a tothom i no poder fer cafès i anar estressat i arribar a casa a les 11 i posar-te directament al llit. uah! com envejo aquesta vida! com envejo la gent que pot dir per fi és dissabte. argh.


One response to “Per obligació

Deixa un comentari

