no vull pensar en el que arribarà demà

a vegades et sents sol, sense ningú. Sents el silenci com t’envolta en tota la seva grandesa, o sents el remor de gent, al teu voltant, però tú segueixes estàn sol, i és que de fet la vida què és? és un joc d’interacció. La interacció entre les teves vivències, les teves experiències i aventures i les dels altres, és un joc de coincidències de fets diferents que creen un puzzle què genera la teva experiència. És una cosa difícil d’explicar, “estranyes coincidències”, el títol d’aquella película sobre les casualitats. I les casualitats què són? existeix el destí? el que he fet avui tindrà repercussions amb el demà? els meus amics també fan coses, els meus pares també trien decisions, puguin ser acertades o no, però tot això, ens crea un camí? la solitud a que a vegades arribem les persones no té res a veure amb el camí que fem tots junts, és un sentiment. Un fet estrany i únic que pot ser consequència del que hem viscut però també del que vam viure. Semblo un llibre d’autoajuda, però només vull arribar a pensar que…a vegades em puc sentir sola, però no és perquè jo ho estigui, és pel fet de que la meva ment ho pensa. Després ho miro fredament, miro al meu voltant, i veig que allà estava la Montse en un racó esperant-me per abraçar-me. Allí estava el Jaume preparat per agafar el telèfon a cada truc, allí estaven el Joan, la Kuri, la Cris el Xevi animant-me i estant amb mi encara que estigués una mica trista, i allí estaven els meus pares i les bessones,la sanxu, la Laura, i molta més gent que pensava en mi, que tot i el meu silenci i el meu estancament en el temps, estaven interaccionant amb mi, i fent-me part de la seva vida, fent-me sentir més viva i sabent que la solitud en realitat no existeix.


One response to “no vull pensar en el que arribarà demà

  • tata

    Y también está la “tieta” tata. A servir (ja, ja, ja, ja). Todos tenemos momentos de soledad y he llegado a la conclusión de que se pueden gestionar favorablemente. Sirven para conocerse , relajarse, disfrutarse o para dar un paseo. Besazos.

Deixa un comentari

