True Love Waits


True Love Waits (Radiohead)

la nit em confonia, totes aquelles llums, difuminades, com petites pinzellades de pintura minimalista que s’enfocaven en un cel fosc i ben segur plagat d’estrelles, amagades per la brillantor de la creació humana…Vaig anar-me’n més enllà, a la gespa, i em vaig estirar sentint la rosada que començava a aparèixer al despuntar ja la matinada. Vaig tancar els ulls mentres obria els braços com si dues ales es tractéssin, intentant agafar l’herba mullada, com si es tractéssin dels teus cabells, i vaig cloure els punys fortament, notant com l’aigua s’escorria entre les meves mans. M’alliberava, una tranquilitat insòlita m’estava invaint, i aleshores vaig sentir els fregar d’unes passes que s’apropaven on jo estava. Vaig obrir els ulls, i allà estaves tu, mirant-me des d’amunt. Un gegant protector que em somreia amb uns ulls brillants i m’envoltava amb el seu esperit. et vas ajupir i ens miravem cara a cara, del revés i el teu somriure…i els teus llavis que esperaven, igual que els meus…no podia apartar-me de la teva mirada. Si tancaves els ulls em sentia perduda. I vas començar a parlar, rient, amb aquella melodia tant característica i que tant m’agradava. I vas veure que tenia fred, que la pell se’m tensava, i aleshores em vas alçar mentre m’abraçaves i el teu perfum…el tacte dels teus braços envoltant-me…vaig fondre’m amb tú sabent que formaries part de mi i que res podria canviar el que sentiem en aquell moment. Aleshores vaig entendre què era el que tant de temps havia estat esperant.

Deixa un comentari

