La vida és bonica però complicada

ara direu que sóc una maruja, que ja m’esteu imaginant amb els “rulus” i la bata de quadres de color rosa, però és la veritat! Quan vaig veure ahir el cor de la ciutat vaig pensar-ho…bé de fet no ho vaig pensar en aquell moment i per aquell motiu,`però m’ha semblat una bona introducció per el que volia escriure😄, i és que vaig trobar molt correcte el que el Sahara va dir al seu germà quan aquest va intentar suicidar-se, i és que la vida és molt valuosa, i quan algú es treu la vida, no només se l’ha treu a ell, se la treu a la gent que està al seu voltant i que l’estima, perquè tots som un troç de cadascún de nosaltres. Jo sóc els meus pares, la meva germana, els meus amics…i sé que ells poden fer-me mal en alguns moments, o jo mateixa me’n puc fer i els en faig a ells, però no per això s’ha de pensar en acabar amb aquest patiment d’una manera tan dràstica com és la mort! sempre surt el sol…o això diuen, i perquè en algún moment portem una vena als ulls que no ens ho deixi veure…ell està present allà, esperant que poguem mirar-lo sense encegar-nos i amb nova força per continuar. Els mals temps passen, els desenganys s’obliden, els blaus desaparèixen i tornem a quedar nosaltres, potser una mica més cortits, però amb més força per seguir caminant i amb la coneixènsa grata de qui realment està al teu costat.
Me n’he anat per les branques…i no té res a veure amb el que volia expressar, però ja està fet, i aquest fet és part de la nostra vida…la espontaneitat! osigui que aquí es queda, perquè penseu el que vulgueu i perquè reflexioneu com deia el professor que sortia al tricicle, and iu nou, say what you want.


Deixa un comentari

