111746344120972242


sometimes

A vegades t’agradaria que la teva vida fós com una d’aquelles escenes de pel·licula…o com un dels milers de somnis que tens cada nit i que t’aporten una pau que no conèixes a la vida real…tan de bò la meva vida fós el que es veu en els meus somnis…arribar a una casa amb la porta oberta…entrar dient hola sigilosament, i trobar-te a tú…amb aquell somriure que tant m’agrada, que em diu que sempre estaràs vetllant per mi…i veure que malgrat el temps, res ha canviat i obrir els braços i allargar-los cap a tú, tocar el teu pit, la teva esquena i fondre’m en una abraçada on pugui sentir el moviment del teu cor bombejant…i tancar els ulls i sentir com tu també m’abraces, i recolzes el cap sobre el meu cap…i fas un suspir, i els dos tornem a estar com abans, i la tranquilitat i la pau s’endinsen dins nostre, i els nostres cors comencen a bategar a la vegada, i tornen a començar…però això…sols és el meu somni.


Deixa un comentari

